Regulamin sklepu internetowego com-max.pl/sklep

 

STRONY TRANSAKCJI I PRZEDMIOT TRANSAKCJI

Sklep internetowy, istniejący pod adresem www.com-max.pl/sklep prowadzony przez firmę: Com-max Alicja Komędera z siedzibą w Bielsku – Białej, ul. Rzeźnicza 2, 43-300,                

NIP: 547-179-46-34, Regon: 072820744

Klient może kontaktować się ze Sprzedającym:

  • pod adresem prowadzonej działalności: Bielsko-Biała, ul. Rzeźnicza 2, 43-300,
  • pod numerem telefonu komórkowego: 0048 662 128 014
  • pod adresem poczty elektronicznej: sklep@com-max.pl

Reklamacje można składać za pośrednictwem wszystkich wyżej wymienionych kanałów komunikacji jak również poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego w zakładce „reklamacja”.
Do korzystania ze sklepu internetowego www.com-max.pl/sklep niezbędny jest komputer lub każde inne urządzenie mobilne z procesorem o taktowaniu min. 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800×600 oraz przeglądarka stron internetowych (Safari, Google Chrom, Mozilla Firefox, Opera), a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego www.com-max.pl/sklep towarów są cenami w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT)

Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu www.com-max.pl/sklep, jak również opisy towarów są informacją o produkcie oraz zaproszeniem do składania zamówień.
Kupujący składając zamówienie w sklepie internetowym www.com-max.pl/sklep składa ofertę kupna określonego towaru za cenę i o cechach podanych w jego opisie na stronie sklepu internetowego www.com-max.pl/sklep.
Przedmiotowa cena i specyfikacja towaru zyskują charakter wiążący z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.

Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.

Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany ceny towarów prezentowanych na stronie sklepu internetowego www.com-max.pl/sklep, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i zakończenia akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzenia w nich zmian.Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

Sprzedający oświadcza, że towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego www.com-max.pl/sklep są produktami fabrycznie nowymi, są objęte gwarancją producenta lub importera oraz posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.

Sprzedający Com-max Alicja Komędera dołoży wszelkich starań, aby towary prezentowane na stronie sklepu internetowego www.com-max.pl/sklep pokrywały się z aktualnymi stanami magazynowymi Sprzedającego.
Przed potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji, w przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego, a w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego zwróci mu w 100% otrzymaną od niego sumę pieniężną.

W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba towaru, realizacja zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

 Zamówienia w sklepie internetowym można dokonywać:

  • poprzez stronę internetową sklepu www.com-max.pl/sklep – wypełniając odpowiedni formularz na stronie sklepu,
  • telefonicznie – dzwoniąc pod numer 0048 662 128 014 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 17.00

Podczas składania zamówienia Kupujący zobligowany jest do podania faktycznych oraz prawidłowych danych takich jak:

– nazwa firmy
– imię i nazwisko składającego zamówienie
– dokładny adres dostawy
– adres email
– numer telefonu kontaktowego

Polityka odstąpienia od umowy – COM-MAX

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego www.com-max.pl/sklep, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

2. Termin na odstąpienie

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie rzeczy.

3. Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem).

Dane do kontaktu:
COM-MAX
ul. Rzeźnicza 2
43-300 Bielsko-Biała
e-mail: sklep@com-max.pl
telefon: +48 662 128 014

Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

4. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nasz sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie – w każdym przypadku nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Zwrot rzeczy

Rzecz należy odesłać lub przekazać nam niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowano nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem 14 dni.

Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Klient.

Czas rozpatrzenia reklamacji – COM-MAX

Reklamacje dotyczące zakupionych produktów w sklepie internetowym COM-MAX można składać:

  • pisemnie na adres:
    COM-MAX
    ul. Rzeźnicza 2
    43-300 Bielsko-Biała

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@com-max.pl

  • za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie: www.com-max.pl/sklep

Termin rozpatrzenia reklamacji

COM-MAX rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. W przypadku braku odpowiedzi w tym terminie, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta – zgodnie z art. 7a ustawy o prawach konsumenta.

Co należy zawrzeć w reklamacji?

Aby ułatwić i przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji, prosimy o podanie następujących informacji:

  • imię i nazwisko Klienta,

  • numer zamówienia lub faktury,

  • opis wady lub niezgodności towaru z umową,

  • datę wystąpienia wady,

  • preferowany sposób rozwiązania reklamacji (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

W razie potrzeby dostarczenia reklamowanego towaru, Klient zostanie o tym poinformowany indywidualnie. Koszt przesyłki reklamacyjnej może zostać zwrócony – szczegóły uzgadniane są z działem obsługi klienta.

Czas realizacji zamówienia – COM-MAX

Maksymalny czas realizacji zamówienia w sklepie internetowym COM-MAX wynosi 7 dni roboczych od momentu otrzymania płatności przez sklep, do momentu nadania przesyłki do Klienta.

W przypadku towarów oznaczonych jako „na zamówienie” lub „chwilowo niedostępne”, czas realizacji może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

W przypadku opóźnień niezależnych od sklepu (np. problemy z dostępnością u dostawców, opóźnienia kurierskie) COM-MAX zobowiązuje się do kontaktu z Klientem celem ustalenia dalszego postępowania – np. zmiany terminu realizacji, zamiany produktu lub anulowania zamówienia i zwrotu środków.